Bedtime

Har egentligen ingenting att skriva. Under de närmaste dagarna har statistiken hållt i sig ganska bra, det gör dock ont riktigt ont att få veta att den nu sjunkt och inte bara lite utan riktigt rejält eller det beror på vad man själv tycker är rejält. Men men, jag ska kämpa kämpa, men jag har kämpat i evigheter men anyway hur sooom helst. Så är det slutpluggat för idag och önska mig nu stoooort lycka till på provet tänkte plugga lite till imorgon också. Men nu är det dags för sängen. Jag vet att jag typ gjort sjukt tråkiga inlägg de senaste dagarna men det ska det bli ändring på jag lovar. Sorry för det!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tildat

svar: okej, gilmore girls har jag faktiskt bara sett någon gång.. Jag gillar gossip girl och o.c massor också! :D Oj, har du inte sett satc, så borde du göra det- NU!! :D

2009-04-17 @ 15:23:49
URL: http://tildasander.blogg.se/
Postat av: Liene

aaw vad söt du är men nu är jag tillbaks:D

2009-04-18 @ 09:51:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0