Nya skor

Jag och mamma åkte in till Fältöversten för att kolla på en dator to moi, Men istället blev det skoproving för hela bunten. Gud vad svårt det är att bestämma sig! Gud vad mycka snygga skor det finns! Om inte allt vore så himla dyrt skulle jag köpa alla av de 5 olika skor jag provade. Men istället blev det ett par sjukt snygga skor (bild kommer imorgon). Min stora inspiration av Elin Kling får mig att jag har ett måste av att köpa en kofta från H&M, som hon tipsade om den är väldigt snygg, jag bara måste ha den! Jag och mamma skulle fixa så att ettan funkade eftersom det var fel på den, och då gjorde vi en kanalomställning och vi får väldigt många nya kanaler till exempel, 3:an, kanal 9 och 8, norska kanaler och även danska. Och radiokanaler inte typ Rix FM eller The Voice utan mer dancefloor, rockklassiker och dagens hits. Sjukt kul! Nu ska jag nog ta och ladda kameran och det kanske leder till att ni får bilderna på skorna redan ikväll. Men det är inte säkert. Maybe.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0