The Hills

Eftersom att jag har en läxa om att skriva om en såpa så tänkte jag för en gångs skull dela med mig av läxan. Som ni kanske redan´har förstått så har jag valt The Hills. Vad handlar den om då fortsätt läsa.

The Hills är en amerikansk reality/dokusåpa. Det vill säga att den inte har något manus utan allt som händer i serien händer på riktigt. Man följer 4 tjejers vardag. Dessa 4 tjejer lever 4 helt normala så serien innehåller alltså en hel del vardagliga problem och allmänna saker som händer på dagarna om man säger så. Karaktärena är:

Lauren Conrad (Huvudpersonen)
Lauren är för det mesta självsäker, vänskap och sådant är väldigt viktigt för henne. Samtidgt som hon verkar vara en väldigt bra vän. Lauren är alltså huvudpersonen.

Heidi Montag
Heidi är för det mesta elak. hon förlorar sina vänner lätt på grund av hennes on och off pojkvän Spencer. Ni får ursäkta mig nu att jag pratar rakt ut på sak, men jag tycker helt seriöst att Spencer är sjuk i huvudet. Heidi är Laurens föredetta bästa vän och rumskompis.


Audrina Patridge
Audrina är en osäker men snäll tjej, Laurens vän och föredetta rumskompis.


Whitney Port
Whitney är en sprallig och glad tjej. Som är väldigt målmedveten av sig och vet vad hon vill göra som till exempel hålla på med mode och styling vilket är hennes jobb.

The Hills utspelar sig i Beverly Hills i Hollywood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0