Onsdag

Tjenixen! Hoppas ni har haft en bra dag min dag har varit bra förutom att mina skor har läckt in finfint där. Mina Uggs också som jag behöver, får ta mina skor jag snodde från mamma imorgon. Om inte uggsen har torkat förstås. Har inte så mycket att skriva egentligen jag ville bara kika in här och berätta för er att jag är hemma och att det förmodligen kommer lite roligare upptadering senare. Förresten jag kommer inte lägga in dagens på ett tag och det är för att jag inte ser så inspirerande ut, jag har bara massa extra lager av tröjor och uggs. Nu på vintern men självklart ska jag lägga upp outfiter om ´jag har kläder som inte är så trista eller om det är någon middag jag ska på. Nu ska jag skriva i musikbloggen, ta något att äta, ringa mormor.

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0