Bara början...

Hej på er mina vänner! Hoppas ni har haft en bra dag, ja hur har min dag varit egentligen, en chilldag! Varför skulle jag bli sjuk just nu när skolan har börjat och allt. Kanske låter lite konstigt men det känns som att jag verkligen ville ta nya tag igen efter det sköna lovet, men min kropp var tydligen inte redo för en tripp till skolan igen. Men men. Det blir hemma imorgon också, men genom att försöka hjälpa allt på traven imorgon så kan jag nog gå till skolan på torsdag. Det finns så otroligt många låtar som jag har fastnat för,några av dem är de låtarna i inläggerna lite längre ner, men efter min skivrecension i min musikblogg, så har jag verkligen fastnat för Beyoncés låtar. Så man kan alltså säga att detta bara är början på min ny komna Beyoncé period.  Alla hennes låtar blir bara och bättre för varje gång man hör dem. Lite plus över B är ju det hon har sagt. Nu säger jag tack för denna dag och alltså godnatt.


Tvn i London
Foto: Jag


Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0