Tack för denna dag!

Nu ska jag släcka ner datorn och bloggen för denna dagen. Men innan jag gör det så vill jag tacka er. Jag blir så himla glad när sådant här händer, jag har gått från 20 läsare till 30 läsare tack, tack, tack, tack, ja jag skulle kunna fylla ett helt sånt här inlägg med ordet tack. Era kommentarer värmer. Men glöm inte att slänga in lite frågor här när ändå är inne och besöker. Det skulle göra mig ännu gladare. Imorgon vet jag inte om jag hinner blogga så mycket tyvärr, för klockan halv 9 måste jag upp, då har jag en halv timme på mig göra mig i ordning då det bär av till Uppsala för att hjälpa mormor fixa inför julafton. Direkt efter det ska jag och mamma åka till ett köpcentrum i närheten där min mormor bor. Och jag ska julhandla lite. Direkt efter det så åker vi hem, möjligtvis så hinner jag kanske slänga in ett inlägg då, men om jag inte hinner det så ska jag och mamma direkt åka till Åhlens för att göra våran tradition som jag pratade om tidigare. När jag kommer hem så ska jag svara på er frågor och kommentarer om jag fått några.

En bild från idolfinalen: Jag på bussen från Ambassadeur på väg till Globen
Foto: Maria

Godnatt och sweet dreams! Ni är guldvärda ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: S A N N A

härlig blogg!



kramar. (:

2008-12-21 @ 20:57:10
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: matilda

Hej, nu har jag frågestund i min blogg, ställ gärna en fråga! Om du vill så länkar jag även till din blogg!

2008-12-22 @ 17:37:11
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0