Fake Empire

Foto: Ulrika Haak
Det bästa med lov är att man kan sova hur länge man vill. Vaknade idag vid tre, haha jaa mobba mig för det om ni vill. Men hur som helst så känns det skönt att inte på dagen ha något inplanerat. Ikväll är det dags för The National konsert i alla fall är sjukt taggad. Vet ni en annan sak idag är det första mars, vilket innebär första vårmånaden! Man får hoppas att jag kan gå klädd i skinnjacka som bilden ovan och converse på fötterna. Btw, jag raderade inläggen jag skrev tidigare för att jag var på dåligt humör och en dusch gjorde susen, men nu ska jag faktiskt inte sitta här och lata mig. Nu ska jag ta och sätta på lite National, måla naglarna och helt enkelt ta hand om mig själv lite grann. Åhh vad jag älskar att ha lov. Fyra dagar att umgås med vänner och en dag att umgås för sig själv, bättre än så kan det inte bli. Pusss
Mistaken for strangers
Fake Empire
Squalor Victoria
Start A War
Där har ni några favoriter från National.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0