Summer day

Godmorgon eller nej det är inte riktigt godmorgon för min del heller, vaknade för en timme sedan ungefär. Ska snart måla på ett överlack på mina nyss målade naglar för er som ville veta det haha. Sen ska dagen spenderas mina vänner för hela bunten, det kan ju bara bli kul. En anann grej som är roligt är att det är bara lördag idag även om det för min del känns som söndag men eftersom att det bara är lördag så är det ingen skola imorgon, men vänta det är inte slut än för imorgon när det är söndag så slipper jag söndagsångesten för på måndag är jag nämligen också ledig. Lycka! Dock lovar jag att det är ett aprilskämt haha. Nej hörrni nu ska jag måla på det där överlacket. Puss på er och ha en jättebra lördag!
Jag önskar att rubriken var sann men tyvärr är det "bara" en väldigt, väldigt bra låt.

Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: lördagens bloggar är utsedda! om det inte blev du har du en chans idag igen, :D

2011-04-02 @ 16:55:26
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0