Black dead flowers


Jag i somras foto: Maria
Tjaaaa, ska träffa Antonina om en timme ungefär men jag känner att jag har en obeskrivlig spring i benen och jag måste äta något mer än en stor macka och jag måste ut på stan och tillbringa tid för mig själv på stan vilket jag sätt fram emot i flera veckor nu men det har liksom skitit sig och nu har jag äntligen chansen i någon timme. Känns toppen. Antonina ska också få chansen att se filmen i förgående inlägg och sedan blir det säkert som vanligt en massa roligt snack. Förresten så måste jag röra på mig nu men ni får ha en kanonfredag så ses vi kanske ikväll, imorgon eller inte vet jag när vi ses, men det lär bli snart i alla fall.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0