Senare

Hoppas ni har haft en bra dag än så länge, min dag har varit väldigt slapp. Senare blir det att träffa M & C på stan. Då vi ska ta en fika, men innan dess så ska jag måla på mina svarta naglar. Fota dagens outfit, lägga ut bilder på min nya klänning. Få samtal av Maria. Fräscha till mig lite för en kort tripp på stan. Dricka upp med the, vill ni veta en sak? Jag ahr druckit fyra koppar the idag. Haha,så för en gångs skull ska jag inte beställa en chailatte när vi fikar. Det får bli något annat. Är rätt så trött på varma drycker idag, på tal om the, om ni inte har testat mango the gör det, jag lovar det är grymt gott, ni kommer inte att ångra er. Jag måste försöka pigga upp mig själv lite, blev så himla trött av att kolla på filmen, nej det var inte filmen det var fel, på tvärtom men faktum var att film verkligen är det bästa sömnmedlet när man är trött. Men kolla ut det är ju snart kolsvart ute, klockan är liksom 15.15! Helt sjukt! Nej nu ska jag slita mig från datorn och göra lite sakerr som borde göras.

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0