Summer summer summer

Andra dagen på lovet, men det känns som att hela sommarlovet har gått. Haha, men tack gode gud så är det bara andra dagen. Jag har absolut inga planer inför sommar förutom att bästa vän kommer hit till Sverige och sedan flyttar hem åhh vad jag är glad, jag som saknat henne så himla mycket och att träffa henne en gång om året har varit på tok för lite. Men äntligen ska hon flytta hem. Men annars har jag inga planer alls, förutom att kanske vara med en annan vän vid namn Lovisa. Men vi får bara hoppas att vi är där samtidigt. Möjligtvis ännu fler vänner men det återstår också att se, oj vad det verkar som att jag är populär nu, men det kan man väl ändå inte säga att jag är. Även om mobbad är helt fel ord. Nu ska jag hålla tyst angående det där om jag känner mig själv rätt så, kan jag hålla på att förklara i evigheter och för varje ord så kan mer och mer misstolkas. Så vi slutar där eller vad säger ni? Någon som vet om Mando Diao har någon mer konsert under sommaren, skulle vara så himla kul att se dem. Men ni som åker iväg och kanske inte kikar in här under sommaren, ha en kanon sommar lova mig det!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0