21.30 The Best Music By Sofia


Mitt musikregister är ganska så brett men på sistånde har jag börjar gilla en speciell musikstil eller musikstil och musikstil eller lite både. Något som i alla fall står högt upp är just svenskt Anna Ternheim, Anna Maria Espinosa, Lykke Li, Miss Li, Mando Diao, Veronica Maggio bara för att nämna några. R&B musiken börjar närma sitt slut då jag fortfarande har kvar mina favoriter men jag lägger inte ner min tid på R&B musik. En annan musikstil som jag fastnat för är Country med Dixie Chicks och Carrie Underwood i spetsen. Coldplay ligger fortfarande högt liksom Beyoncé, Justin Timberlake och Rihanna. Men svensk musik och Country är verkligen något jag fastnat för.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Mando Diao är ett av världens bästa band. Yay att du gillar dom!

2009-02-19 @ 15:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0