Oops! I Did It Again!

Hej allihopa! Just nu är jag ensam hemma, mamma är på föräldrarmöte och pappa vet jag inte vart han är, sitter och kollar på något program jag fattar noll av, vet bara att de handlar om två tjuvar faktum är att det inte säger något, utan bara "aahh". Riktigt dåligt faktiskt! Imorgin blir det ridning och vara med Ida, på torsdag vet jag inte vad som händer och helgen blir en sådan där vanlig helg förhoppningsvis hittar jag på något riktigt kul. Men nästa vecka är det höstlov känner verkligen att jag fötjänar det. Idag på engelskan tittade vi på spökfilmer idet var faktiskt inte så himla läskiga, samtidigt skulle vi skriva stödord på det. När jag skulle göra lite middag åt mig vad gör jag då? Jo självklart öppnar jag grejen fel så innehållet sprutar åt alla håll! Men gott blev det i alla fall tillslut. Sån tur var. Nu ska jag ta och ringa ett samtal.

Ha en jättefindag!


Kiss & Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0