Onsdag

Hej Alla! Hoppas ni mår bra och att ni har haft en underbar höstdag. Nu är det verkligen höst, löven är röda, oranga, blå höll jag på skriva, haha, nej men det är alla möjliga härliga färger på träden. Ig¨r var jag faktiskt duktig att fota dagens outfit, men såklart laddar datorn ur precis när jag ska publicera inlägget, så himla typsikt! I alla fall ¨så har denna dag varit bra, det har egentligen inte hänt så mycket, förutom att jag var med Ida, och efter det åkte vi till ridningen. Vi hade teori och när ridläraren skulle visa hur man gör skänkelvikning så stegrade hästen och höll på krångla allmänt. Sjukt läskigt, fast när vi red var hon snäll. Men shit vad vi har mycket och göra, det känns som om mina veckor framöver kommer bestå av plugg. Fast det är det värt, eftersom vi har kanonbra lärare och då vill man ju överraska de lite. Idag var jag tvungen att skriva klart lite om den där rättegången som går dåligt, det känns som om ingenting funkar, jag ska inte sitta och säga mina känslor rakt ut. Men det är kul med rättegång! Nu måste jag göra ett exakt manus´om vad jag ska säga.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0