Onsdag

Godmorgon! Just nu sitter jag och dricker gott varmt the. Smaskens! Imorse väcktes jag av Cissi som ringde mig vid 10-tiden, det gjorde inget eftersom det ändå var bra för mig, att inte sova till typ 12.00. Jag låg vaken kvar i sängen i en timme. Direkt när jag gick upp hoppade jag in i duschen för att tvätta håret och fräscha till mig allmänt. Efter detta in lägg så ska jag ta i tu med det som min kära pappa bad mig om i går kväll. Eller nej först ska jag klä på mig och fixa det sista. Men sen ska jag ta itu med de som pappa bad mig. Efter det ska jag ringa till Maria eller det kanske jag borde göra först av allt, jag gör det sedan den andra ordningen högre upp. När tiden som jag och M har bestämt närmar sig bär det av till tåget för några timmar shopping eller rättare sagt någon titt. Sedan blir det eventuellt en fika med Cissi, trevligt! Nej nu måste jag sluta om jag ska hinna få det viktigaste gjort innan det blir försent!

Ha en jättefin dag!

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0