Måndag



Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott, själv har jag sovit gott, jag drömde världens tråkigaste dröm om man tänker efter, jag drömde att jag mamma, Maria och Ida skulle gå på idolfinalen och vi träffade alla idolerna. Nu blir det snart bio, fast det är just den här jag inte vill gå på, bio-på Lidingö, Bio-på dagen, och High School Musical på svenska dvs dubbat. Men har man en "lillasyster" på 8 år måste man faktiskt ställa upp, men jag gör det här för den här gången, hon är dessutom värd det. Jag kommer ändå har väldigt roligt eftersom det är dubbat och jag brukar alltid ha roligt när kollar på dubbade filmer, för har ni tänkt på hur sjukt det ser ut? Det är ju alltid något men jag ska ändå se om den på origianlspråk senare. Känns konstigt att sitta här klockan 11.55 och inte vara i skolan men det är ju trots allt lov! Så himla skönt för min del är det lov för hela bunten inget plugg, ingen ridning bara slapp. Nu ska jag nog äta upp min "frukost" eller rättaresagt lunch, sedan ska jag nog gå och göra mig i ordning eller nog jag ska göra mig i ordning. Vi ses senare.

Ha en jättefin dag i det fina vädret!

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0