Lauren Conrad

Sorry för dålig upptadering, men jag tänkte försöka muntra upp mig själv lite för det är ju faktiskt fredag, det känns lite trist att vara på dåligt humör på en fredag innan lovet. Men det går inte.... Jag kom på en sak eller lite halvt jag vill göra någonting för bloggen på just fredagar eller vad säger ni? Har ni något förslag skriv jättegärna ner det då, det kan vara vad som helst, om det har med musik att göra kan jag tyvärr inte ta emot det i denna blogg så länge ni inte vill skriva det i musikbloggen. Men det kan vara allt från att skriva om en kändis. Men nu har jag kombinerat ihop lite outfits från stilikonen Lauren Conrad. Sp här kommer de enjoy:

Vi älskar Lauren Conrads stil!


Snyggt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0