Höst!

Salut! Sitter och pluggar lite franska nu samtidigt som jag lyssnar på Kate Ryans "Libertine". Haha! Fråga mig inte varför det var kul, okej hon sjunger på franska. Idag har vi haft visning på huset. Så vi var först i stan och åt lunch på Wayne´s efter det åkte hem till ön igen för att se min kusin spela ishockey (han är målvakt) var faktiskt roligare att kolla på än vad jag trodde. Kul men läskigt var det att se på. Vi lyckades hamna på rätt sida tillslut. Min kusins lag vann i alla fall kul för dom. Efter det åkte vi och handlade och nu ska jag nog gå in och skrämma Maria och sedan fortsätta med franskan. Men gud vad det har blivit höst ute btw. Hösten hasr verkligen kommit!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0