Godnatt

Imorhon blir det bio igen, HSM 3 med svenskt tal, haha nej det är inte så att jag måste se med svenskt tal, tvärtom om jag är jättearg att jag ska se med svenskt tal, men jag och min bästa vän ska ju trots allt gå med hennes 8 åriga lillasyster, well well, det blir säkert bra, fast jag kommer börja garva på grund av att det ser himla sjukt ut att när filmen är dubbad. Efter det kan det bära av till staden, jag ska allt få de att hänga med. Nej jag ska inte tvinga dem. Men något kul ska vi i alla fall göra det kan jag garantera det blir inte bara bio så långt kan jag förvänta mig. Nu hör jag sängen skrika efter mig. Så varför inte ta och stänga datorn, säga godnatt.


Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0