En långtråkig tisdag

Mitt humör är inte det bästa idag, fast som jag sa in tidigare inlägg är mitt humör ändå okej. Just nu är jag lite utråkad funderar på att ta och ringa mín kära bror som kommer hit med Magdalena, trevligt trevligt. Är det någon som förresten vet om det går något kul på tv ikväll? Det är så himla typiskt mig att bestämma mig för att angagera mig påm franska och sedan glömma den! Tro det eller ej, men ibland är jag faktiskt ganska korkad, ska inte säga alla mina tankar. Jag lo´vade ju lite London bilder men faktum är att det är så himla många bilder att ladda upp och det tar ven himla tid men jag ska försöka i värsta fall får ni en bild varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0