23.27

Min förmoga att blogga denna dag har inte varit speciellt bra denna dag, jag ber om ursäkt nu förstår jag inte ens varför jag var ledsen. Det var så typiskt mig men nu är jag glad! Jätteglad faktiskt, vet inte varför fick ett ryck av gladhet på något sätt=). Men jag har ju trots allt höstlov, när jag pratade med min kära bror Johan i telefon så var det lite kul för Johan i idol hade precis sjungit och våran konversation såg ut så här:

Jag: Hallå!
Johan: (Härmar mig, precis så som jag låter)
Jag: (skrattar)
Johan: Ja hör du vem det är?
Jag: Ja! det är Johan.

Ni kanske inte fattar det roliga men min humor när jag är trött har ni säkert hört talas om..... Nu ska jág röra lite på mig nej inte så röra mig från datorn.

Godnatt och sov gott om vi inte ses senare.


Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0