Jessica Biel vs Beyoncés kloka beslut

Det är många i Hollywood som stänidgt håller på med olika saker och ting, som att börja ta droger, dricka, operera sig (negativt, tex, läpparna mm.) och banta för att man tycker att man är fet, fast att de i själva verket är smala/normala och därför går de ner 10 kilo i onödan och besväras av anorexia eller ser äckligt smala ut. Men det finns trots allt en hel del kändisar som verkligen står för den de är och är självsäkra. Katherine Hiegl, Alicia Keys bara för att nämna några. Det finns citat från några av dessa stjärnor som verkligen visar att de är kloka och gör allt för att få ett bra liv, men även för deras fans.

Jessica Biel:
" Att börja knarka, operera sig och festa sönder sig, nej tack!"

Beyoncé:
"Jag är väldigt kurvig, men det är jag, om jag är smal är det inte Beyoncé som står och kollar sig i spegeln, jag passar helt enkelt inte som smal"

Dessa två citat är något som man verkligen borde ta åt sig av, det kanske inte är ett tips men det är på sätt och vis det och som sagt något som är bra att ta åt sig av.
Nu går vi till två citat av sångfågeln Alicia Keys, ett av dem är ett klokt tips till unga tjejer.

Alicia Keys:
"Man kan ha de snyggaste kläderna och skorna, men med fel inställning ger det ingenting. Men med cool attityd kan man rocka världen!"

"I´m In Love With Myself"

Det första citatet är verkligen sant och absolut något man borde tänka på. Det sista citatet är också väldigt bra, det tyder på det som Jessica Biel och Beyoncé sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0