Måndag

Det är sjukt vad ens humör kan påverkas av hur dina hormoner mår, saker som man egentligen inte skulle ta illa vid tar man helt plötsligt jätte illa vid och sen är hela dagen förstörd typ. För övrigt mår jag illa av samma stjäl som ovan. Ska ta och chilla lite innan jag tänker göra nytta och faktiskt plugga lite. Annars tycker jag att våren borde komma nu, den var ju liksom påväg och nu kan det inte vara mer än en plusgrader, inte okej. Jag vill att blommorna ska blomma haha nejdå så insatt är jag inte i blommor men jag vill att blommorna ska blomma för när blommorna blommar då är det vår och när det är vår är jag som allra lyckligast. Det tror jag knappast att jag är ensam om eller har jag fel? Nej jag trodde väl inte det. Jag vill kunna gå runt med bara skinnjacka och converse, kunna slippa sätta det bekväma före allt fint... Nej usch vad jag babblar.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0