Make a wish make a change and breakway

Hade fantastiska vårkänslor idag, riktigt härligt. Det enda som fick mig att nästan tappa alla vårkänslor var att folk fortfarande går runt i stora dunjackor, vilket inte riktigt kändes så vårigt... men aja hur som helst så mår jag toppen förutom att jag är så skoltrött så det inte är sant men det hör väl till antar jag, men kanske kan våren och att jag har ett mål sedan lång tid tillbaka få mig att plugga, jajemän det kan det för ger jag upp det målet kan jag aldrig mel lita på mig själv, kanske låter sjukt sorgligt men skälet är personligt men målet är att gå ut nian med flest VGn. Den här veckan kommer att gå fort känner jag redan nu, dock har jag en härlig helg att se fram emot häng med Antonina på fredag (Läs: Melodifestivalgenrep men som ni kanske förstått så känns gemenskapen roligare än själva tillställningen) och på lördag tjejmiddag. Ska fortsätta min jakt på lite vårkläder på lördag också had jag tänkt och nu ska det bli av, det är inte något jag bara säger haha.
Hoppas att ni har haft en bra dag.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0