I would have give you all of my heart

Hejsan! Just nu känner jag mig helt stel efter ha suttit här hela dagen, nej jag har inte suttit här riktigt hela dagen, jag har suttit med biologiboken framför mig i några timmar. Snart ska jag tillbaka till biologipluggandet men ska byta ställning tror jag och lägga mig i soffan och läsa för jag orkar inte skriva något mer. Innan dess ska jag plocka undan min lunch och göra mig en stor kopp te. Det är mycket jag vill hinna göra men som jag kan för att skolan tar över mitt liv, kan inte lärarna ha någon empati och sluta lägga allt på samma vecka? Men men livet är hårt och det går om man kämpar. NEJ HÖRRNI! Jag ville bara berätta för er att jag lever och att jag inte mår så bra just nu för att jag har hormonproblem och är stressad, men nej nu ska jag gå och göra något åt stressen och istället plugga.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0