I happy for you

Min dag har varit riktigt härlig. Först stan med Gabriella och sen firande på Grand Hotel för Lisa. Är så glad att det är sol ute också, ska ta och springa runt på stan imorgon och köpa lite grejer jag behöver innan jag träffar Teona tror jag. Kanske ska man trotsa vädret och sätta på sig en lite tjockare tröja under skinnjackan och ta på sig conversen eller vad säger ni? Hmm.... Svårt, kanske, eller kanske inte, eller jo kanske..... Hahaaha nu kommer jag varje gång jag säger trotsa vädret tänka på min musiklärares kommentar: "Dagens ungdom sätter skönhet framför bekvämlighet" och ni anar inte varför det var så himla kul, mm det kan ni få fundera på. Ni som känner mig vet säkert, men jag ger er en ledtråd det har med ålder att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0