Hanging on for hope

Är på ganska dåligt humör idag, skulle egentligen bara vilja lägga täcker över huvudet och inte gå ut. Jag är så jäkla stressad i skolan, det är sjukt mycket och det är mycket som surrar omkring i huvudet. När denna vecka är slut är det slut med allt plugg för denna veckan och då kan jag belöna mig själv med fyra dagars ledighet. Dock så känner jag att det känns väldigt långt borta, tiden har bara flugit iväg och jag måste verkligen fokusera nu, fokusera på riktigt. Jag vill inte att det ska gå dåligt och jag vill som vanligt alltid, alltid vara bäst, bäst , bäst. Är jag inte bäst jaa då känns det lite jobbigt, jag vet det är fel jag borde inte tänka så men jag kan inte hjälpa det. Jag är en jäkla fighter och vet att om man inte kämpar kan man inte komma dit man vill, men för att man måste vilja kämpa måste man finna en lycka i livet. För det mesta kan jag göra det men ibland kan jag inte det, som idag vill jag bara bryta ihop och inte visa mig. Att ha en dålig dag som denna suger, nu är det också en liten särskild grej som gör att mitt humör inte är på topp men den saken behöver inte ni veta.
Var snälla och gör mig en tjänst, ta hand om varandra. Tänk på vad ni säger ut och visa hänsyn. Vissa saker kan verkligen såra andra människor även om ni kanske inte tänker på det själva. Jag tror därmed att varje människa vet att det gör ont, riktigt ont att bli sårad, så gör mig den tjänsten och ta hand om era medmänniskor, allt blir så mycket roligare då, eller har jag fel?
Tack till alla er som förstår mig och som stöttat mig, jag kan inte tacka er nog.

Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: Kul att du tävlar i veckans blogg, håll alla tummar och tår nu! :D hihi

2011-03-30 @ 23:36:03
URL: http://haidis.se
Postat av: LISA

SVAR: Tack för svaret sötis :D

2011-03-31 @ 23:04:32
URL: http://blogofmine.blogg.se/
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: nu är det bara att hoppas att just du blir en av de tre som blir fredagens bloggar :D hihi lycka till!

2011-03-31 @ 23:23:20
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0