Det finns en tätort på en slätt

Har haft en ganska slapp måndag, är sjukt trött på att det är vårväder, men att det försvinner på en gång. Man kan säga att jag var på ganska dåligt humör enda tills jag fick ett mejl ifrån min gamla mentor och solärare, lång historia varför som dessutom är en alldeles för personlig historia att dela med ig av. Nu sitter jag och lyssnar på lite Winnerbäck och har precis gjort klart ett första utkast av världens roligaste uppsats. En bildanalys om en bild från One tree hill, så yepp jag har tittat på One tree för att kunna göra denna uppsats? Hur najs är inte det? Ni som känner mig vet också att One tree hill är en av mina största inspirationskällor samt någonting som jag i pricip nördar. Nej mina vänner, nu ska jag gå till lite mindre kul saker vad det gäller plugg. En franskagrej tills imorgon och den där HK-Uppsatsen som jag aldrig blir klar med. Åhh jag vill bli klar med den nu, men det är så jäkla mycket annat att stå i, ursäkta språket.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: NATALIE

har ni redan blommor? :D

2011-03-22 @ 17:44:56
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0