Sista timmarna som 15 åring


Idag, är det min sista dag som 15 åring. Detta år som 15 åring har varit helt fantastiskt det kanske ni har märkt. Jag har utvecklats enormt som människa, blivit av med min blyghet, konfirmerat mig, lärt mig spela gitarr, skrivit en egen låt, fått otroligt många nya vänner, skapat oförglömliga minnen jag kommer minnas för livet, haft fantastiska människor omkring mig, blivit en nörd av One tree hill, fått ett nytt motto "Look at yourself in the mirror and remind yourself to be happy beacuse you deserve to be, bealive that" Peyton Sawyer 06.24, jag har helt enkelt haft ett helt fantastiskt liv som 15 åring. Tack alla som har funnits här för mig och gjort mitt år fantastiskt. Nu är det 16 nästa och det ska banne mig bli lika bra om inte ännu bättre, kanske kan jag klara två jobbiga saker som kommer hända nu snart? Jag hoppas det.

Må bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0