Secret Crowds



Jag har haft ett liv som känts förvirrande och jag har haft svårt för vissa saker. Jag har haft svårt för att få vänner, acceptera mig själv, skita i vad folk tycker och tänker om mig osv. Men idag har jag lärt mig en sak tackvare motgångar, och tackvare människor som stått upp för mig och framförallt trott på mig. I Guadeloup föll alla pusselbitar på plats, jag insåg att den där blyga tjejen, hon finns någonstans så fort stämningen känns osäker och personerna omkring henne inte känns bra, men överlag så känner jag mig inte som den tjejen längre. Jag känner mig inte heller som tjejen som tvivlar på den jag är för jag är bra det har jag lärt mig, jag har insett att om en person inte tycker om mig är det inte mitt fel för jag kan inte vara mer än mig själv, det kan jag inte. Jag är så tacksam över allt som hänt mig och jag är så glad, jag är lyckligare än på länge. Det ska ni också få se, den här bloggen ska bli roligare att läsa, jag ska försöka sprida med mig glädje och inga bildlösa inlägg får förekomma. Det betyder att jag nu mer är en tjej med kameran i handen.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0