Rock N Roll Nigger


I brist på bilder får ni denna

Har pluggat klart för idag. Ska nog ta och gå till sängs snart men först ska jag fundera ut varför spotifyreklamen alltid lyckas komma när jag som minst önskar att den kommer (vilket är hela tiden jag vet men när jag skriver/börjar skriva) (Läs: Vilket också är hela tiden) Nej usch det där var bara tråkig kvällshumor. Inte ens kul liksom... Har egentligen ingenting att skriva fick bara ett enormt sug. Känns egentligen inte heller som att jag borde fortsätta eftersom att jag ändå bara kommer prata massa ointressnat strunt om jag fortsätter.

Må bäst!

Kommentarer
Postat av: Claudia

håkan live måste vara bland det bästa:)

2011-01-26 @ 02:18:44
URL: http://noregretsjustlove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0