Måndag




Sitter och tittar på termometern och ser att den visar över 10-. Sitter och tittar på bilder från Guadeloup och längtar tillbaka, känns som att det var igår som vi var där.

Har spenderat ett dygn ungefär med min fina vän Antonina och det blev en massa skratt, nu sitter jag och försöker få tag på biljetter till Romeo och Julia men det går inget vidare, det finns bara biljetter på fredagen och Ida som jag liksom bestämde att jag skulle gå med rider under den tiden som föreställningen går och det finns ju typ inga andra tider, men jag ska fortsätta leta. Snart är det dags för hockey, JVM.

Hoppas att ni har haft en bra helg och njut nu av det som är kvar av lovet.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0