Heartbeats


Det finns en sak som man behöver i livet och det är kärlek. Då menar jag inte att man måste ha en pojkvän, flickvän, fru, man eller vad man nu har, jo självklart om man är kär men om man inte är kär. Med kärlek menar jag vänner och familj som alla tycker om än precis så som man är. Jag har gått igenom jobbiga saker i mitt liv men alla dessa jobbiga saker har gjort mig så mycket starkare, ibland kan jag tro att hade inte jag gått igenom det jag gått igenom hade jag inte varit den personen jag är idag. Men sen finns det en sak till hade inte jag haft de människor jag har omkring mig hade jag definitivt inte varit den personen jag är idag. Om jag tittar på det liv jag har idag och på hur 2010 har varit så ser jag motgångar men mest av allt så ser jag positiva saker. Jag ser framgångar och så mycket funnen styrka. Jag har alltid varit en blyg tjej, men detta år tändes ett ljus jag kan säga att den där blyga tjejen inte finns längre. Eller jo inte helt, men den blygheten är jätteliten och den kommer bara finnas i stora grupper där jag inte känner mig trygg även om styrkan och självsäkerheten fortarande kommer att finnas där. Jag finner inga ord hur bra 2010 har varit förutom att jag aldrig varit lyckligare.

Men nu jävlar ska 2011 bli bättre och det känner jag mig taggad till att se till.

Kommentarer
Postat av: Johan

Fint skrivet! Hoppas du får ett ännu bättre 2011!

2011-01-02 @ 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0