Fredag


Har varit vaken i några timmar nu och suttit framför yttligare några One Tree Hill avsnitt, mest för att jag läste på baksidan att åldersgränsen var 15 år, fast nu när jag tänker efter kanske jag förstår varför med tanke på gårdagens avsnitt särskilt när jag igår blev uppskrämd av en spökhistoria baserad på en tavla och så avslutas hela säsongen med att två personer blir skjutna och man vet inte om de dör eller inte. Inte okej, verkligen inte. Nu ska jag städa här och sen plugga lite. Fast först måste jag nog ta en dusch känns som att jag måste fräscha upp mig lite. Från och med imorgon blir det inte att lata sig hela dagen, (gårdagen var lat men rolig). Imorgon blir det Romeo och Julia med mina fina vänner Ida och Antonina därefter släktträff och min släkt är världens härligaste men vara trött är ingen bra idé därför måste jag ta en dusch och ta hand om mig själv dvs att jag också måste gå och lägga mig tidigare än halv tre. Nu ska dygnet vändas tillbaka.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0