Mistaken for strangers

Dagen har varit sjukt härlig även om jag, Amanda och Johanna hade kommit för tidigt till busshållplatsen idag, men vi hade sjukt kul när vi väntade och curling var faktiskt ganska kul men sjukt svårt. Måste säga att jag inte trodde att det skulle vara så kul. Annars är det fredag och jag ska bara chilla, skulle ha träffat Malin men det blev tyvärr inställt. Imorgon blir det dock att träffa Antonina och på söndag tror jag att det blir släktträff om jag inte är helt ute och cyklar. Idag fyller min fina vän Lisa 18 år, Lisa som jag kännt i hela mitt liv och som mer är som en syster än en kompis. Stort grattis även om jag redan grattat dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0