Lördag

Då var det lördag, känns som att den här veckan har gått aströgt, nästa vecka blir inte att leka med. Den lektion som vanligtvis brukar göra att veckan blir rolig och att skolan blir rolig ersätts att nationellt prov, nödvändigt men sjukt tråkigt, men jag får väl komma på något sätt att ta mig igenom veckan har ni något tips?

Nej hörrni nu ska vi inte klaga idag blir det mest en rätt chill dag. En hel dag med Antonina men de allra roligaste melodifestivaltittande med henne. Ni tittar väl? För er som inte redan vet det så spelar min musiklärare dragspel i melodi nummer 6.

Tjaa, vad mer? Ingenting. Ska ta och chilla lite och sen fräscha upp mig lite, min och Antoninas tid då vi skulle träffas blev ju liksom framskjuten ;). (Om du läser det här Anto jag kunde inte låta bli att reta dig lite för det, sorry).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0