Let your loss be your lesson

Foto: Ulrika Haak
Dagen har spenderats med min vän Amanda vilket var väldigt trevligt, det var längesedan vi två gjorde något tillsammans. Imorgon är det dags för The National konsert, känner mig sjukt taggad måste jag säga. Bestämde även just att jag ska träffa Teona på torsdag vilket ska bli riktigt trevligt. Allt är även klart att jag ska träffa Gillian på fredag. Känner mig sjukt fullbokad, såhär fullbokad har jag inte varit på något lov tror jag eller jo på mitt konfaläger, shit det var ett år sedan helt sjukt egentligen, tiden har gått så fort. Nu ska jag fortsätta att lyssna på Sunny Afternoon av Kinks och bara inte göra någonting, liksom njuta av att inte behöva tänka på att inte gå till skolan imorgon!
Må bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0