Girls and boys in love


Torsdag, en riktigt trött och seg sådan. Sitter och lyssnar på en massa skön musik och kikar lite på hockey imorgon är det äntligen fredag, känns som att den här veckan har gått oerhört segt. Kanske är det så att den går långsamt när man har något att se fram emot i helgen? För på lördag blir det melodifestivalkväll med min fina vän Antonina det är ju inte helt fel sätt att tillbringa lördagskvällen och inte lördagen heller för den delen eftersom jag ska träffa henne redan vid två, känner att jag behöver en massa skratt. Inte för att jag inte har skrattat för det har jag ju med Lisa igår tex. och i skolan tackvare sköna människor, men jag tror ni fattar grejen. Lyckades tydligen glömma mina nycklar i skåpet smidigt, smidigt. Nu ska jag nog fortsätta chilla lite och sen blir det mat. Klicka här, här och här för lite skön torsdagsmusik. Vet ni vad det roliga är? Ingen av låtarna är rubriken hahaha, jaa där fick ni lite torsdagskvällshumor på köpet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0