I promise you will learn from your mistakes

Med inlägget jag skrev igår, jag ljög jag ville komma till en punkt. Men det finns en sak ni bör veta, jag är en tjej med otroligt mycket tankar och åsikter om saker och ting. Jag har inte alltid heller haft saker och ting särskilt lätt för mig heller, men jag är en otroligt stark tjej vilket har tagit mig dit jag är idag. Helt själv har jag såklart inte tagit mig igenom detta, det är också tackavare otroligt kloka och bra människor omkring mig. Men ni ska veta att jag inte ångrar mina misstag jag har gjort, jag ångrar faktiskt inte att jag gick igenom det som jag gick igenom för det har gjort mig extremt mycket starkare, och det är precis så man måste tänka. Anledningen till att jag tog upp musik i går var attt det faktiskt är musik som också hjälpt mig på traven, det var under den tiden som jag verkligen insåg hur mycket musik kan betyda för en människa. Jag började verkligen intressera mig och släppte all sorters schlagermusik, nej nu ljög jag igen helt släppt jag inte schlagermusiken men jag lyssnade inte bara på sånt. Jag började lyssna på riktig musik som min familj kallade det och som jag skulle kalla det idag, no offence till er som gillar schlager. Att upptäcka den relationen till musik är en otrolig känsla som inte går att beskriva. Jag skulle kalla mig själv en ensamvarg, just för att jag föredrar att vara själv framför att hänga med personer jag inte känner så väl, jag hänger endast med sådana som jag vet har ett gott hjärta och som tagit kontakt med mig. Det handlar inte om blyghet det handlar om att jag inte vill bli sårad, jag låter ingen människa trycka ner mig och jag bjuder på mig själv till 100% så fort en person tar kontakt med mig. Självklart kan jag ta kontakt om jag vill ha kontakt och ingen annan tar kontakt men för det mesta behöver jag inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0