Tisdag

Jag vet jag är svindålig på att uppdatera men skolan går före och även vänner. Jag ska göra allt jag kan och det gör jag också och allt blir ju inte heller lättare för att man inte har ett internet som fungerar och man kan inte heller hela tiden begära att ens käre fader ska lämna sin mac med internetpuck hemma vartenda dag, det tror jag inte att mitt samvete skulle klara av. Men hur som helst jag hoppas att ni mår bra. Jag tror att sovmorgonen gjorde susen trots att jag kom precis till att vi började och vet ni? SL ljög för mig dem sa att det skulle komma fram tills jag redan jag var en kvart sen men nej dem kom fram tills jag hade fem minuter på mig att gå upp från stationen och med ett raskt tempo så hann jag mitt på minuten, men det ska inte hända igen jag ska absolut hinna till det första tåget. Men nu berodde det faktiskt inte på att jag försov mig jag skrev en lista lite för länge men jag skyndade mig och jag hann så ingen kan säga att det var fel. På tal om skolan måste jag nu fixa en grej så att jag kan sätta igång med plugget, men faktiskt är det kul plugg.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0