The show must go on


En bild från 2007 i Florida
Okej just nu känner jag mig allmänt konstig även om jag möjligtvis passar i lugg så känns det helkonstigt. Slingorna i håret känns också helkonstigt, just nu känner jag mig bara konstig men jag vänjer mig. Hur som helst så har uppdateringen varit svindålig men det har inte funnits någon inspiration eller någon lust förresten det senaste inlägget är ett inlägg min kära syster skrev helt utan tillåtelse fy skäms! Nejdå det är lugnt.
Nu ska jag försöka plugga men jag är så himla stressad och vet inte om jag ens klarar av det för att så mycket tankar snurrar runt i huvudet just nu.

För första gången är jag på riktigt insatt och bryr mig vilka som vinner valet ikväll och jag säger så här: Kommer Sverigedemokraterna in i riksdagen då skäms jag för Sverige. Vinner Socialdemokraterna blir jag förbannad för då kommer jag inte att kunna gå på det gymnasium jag vill och det kommer bli en katastrof jag kommer inte aldrig kunna smälta det, jag kommer vägra gå på gymnasiet under en period. Moderaterna måste vinna. The Show Must Go On alliansen måste fortsätta regera i Sverige enligt mig.

Förresten har jag haft världens bästa helg för er som ville veta det.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0