Guilty Pleasure

Tjeeeeena! What´s up?
Jag känner mig seg som bara den och jag kan lova er att jag kommer han en jävla träningsvärk imorgon ursäkta språket. Högsätraloppet gick faktiskt bra, målet var under timmen och jag klarade det med nöd och näpe kan man väl säga 59.33 för att vara exakt men jag kämpade, jag tog mig runt, jag gjorde mitt bästa dock var inte min spellista den bästa men har man en ipod med skitlåtar och en iPhone som man vill vara försiktig med så är det inte hela världen, det funkade i alla fall. Nu är även min helg klar, imorgon blir det födelsedagsmiddag med pappa och Maria, på lördag kommer jag att hänga med Gabriella några timmar vad vi hittar på kan jag inte svara på, på kvällen blir det väl att titta klart Gossip Girl och chilla, INTE sitta vid datorn påminn mig om det. På söndagen jaa då blir jag med lugg och håret blir slingat plus att jag kommer hänga med Lisa. Så nu vet ni det.

Må bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0