All American Girl

Okej, jag är sönderstressad! Jag vet snart varken ut eller in när det gäller skolan, det börjar bli så pass mycket att det bara surrar omkring saker i mitt huvud plus att jag sovit dåligt, ätit dåligt och att jag dricker alldeles för lite, ett tips till er kombinera aldrig det här med varandra gör inget av det helst men att göra allt på en gång och dessutom vara stressad på samma gång, känns inte riktigt bra och självklart ska jag ändra på allt det här få fort jag bara kan för det här är inte okej. Problemet är bara det att äsch vi går inte in på det. Arbetspasset idag blev bara flummigt och tro mig det var inte så kul som det låter och det ska vi inte heller gå in på. Jag borde egentligen inte tänka så mycket på det här men aja vi lämnar det nu och hur som helst så måste jag nog råplugga hela kvällen eftersom jag har tre stycken underbara läxor tills imorgon och nian är på allvar minsta lilla IG räknas sjukt mycket och det är inte okej att få något sådant och det är inte heller okej med ett G i de ämnerna som jag faktiskt uppskattar därmed svenska. På tal om det så har vi nu en ny musiklärare igen (!) den andra sa tydligen upp sig men nu ska det i alla fall bli spännande och se hur den här nya är och om jag kan få det där VG i musik som jag hoppats och tänker satsa på (mycket hänger ju på läraren).

Må bäst

Kommentarer
Postat av: mariaaaaa

you can do it yeah yeah

2010-09-24 @ 10:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0