If it makes you happy


Lars Winnerbäck konsert
Måste bara säga att Alice inte gjorde mig besviken hon gjorde världens bästa låt skitbra men någon som däremót gjorde mig besviken var Laila borde inte ett sådant proffs som hon hålla reda på pop/rock och country. Sheryl Crow är rock och när vi pratar om Dolly Parton, Alison Krauss och Carrie Underwood så snackar vi country. Där blev jag riktigt besviken trodde hon kunde bättre än så faktiskt. Nu ska jag ta det lite lugnt ett tag till och sedan ska jag nog ta och sova. Ska sova ut imorgon. Tyvärr måste jag kolla på min SO Uppsats lite imorgon har en liten känsla av att den blev lite rörig, men inte nog med det jag måste läsa igenom några sidor i NOn och sedan kunna debattera om dem på måndag jag hajar inte ett skit plus att ett franska prov väntar. Nian är inte att leka med alltså. Aja ha det bäst. Så ses vi imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0