Friday i´m in love

Känner mig otroligt proffsig som sitter med två datorer, haha men pluggande, att skriva och ni vet ingenting fungerar utan musik. Ska ta och skriva lite på SO uppsatsen nu plugg på fredagen = Mindre plugg i helgen hur smart är inte det? Imorgon blir det att träffa Johan och Magdalena och senare idag skulle förmodligen syster komma och titta på en present som hon fått, och ryktet säger att hon har en ny frisyr ska bli sjukt spännande att se.

Ikväll är det ju idol också. Alice, Olle, Minnah och Daniel är nog mina favoriter och Alice sjunger dessutom en av mina absoluta favoritlåtar just nu nämligen If it makes you happy med Sheryl Crow. Gillar ni artister som Alanis Morissette och KT Tunstall  är hon verkligen en tjej ni ska lyssna på och framförallt If it makes you happy. Dessutom tror jag att Alice kan göra den riktigt bra dock har hon en röst som inte alls påminner om Sheryls men bara för det måste hennes röst inte passa vilket jag tror att den kommer att göra. Nej hörrni nu ska jag plugga innan idol börjar.

Må bäst!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej gumman, hoppas du mår bra, gå in och rösta på brorsan till månadens idrottsstjärna på unt. Säg till mamma och pappa med:) puss

2010-10-08 @ 22:12:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0