Nu har jag ramlat gatan ner

Heeeej! Hoppas att er dag har varit lika bra som min, förutom att jag i pricip fått överlämna min iPhone och att det har varit SO-plugg för hela bunten idag så hade den här dagen inte kunnat bli bättre tror jag. Allt kändes allmänt bra fram tills SO lektionen då min i och sig sig ganska bra dag blev förgylld nej, bättre. Då fick jag ett sms av min kära far som sa att han har fått biljetter till en Håkan Hellström konsert och inte nog med det jag och Maria ska få träffa honom innan konserten hur coolt är inte det? Och hur kul är det inte framförallt? Resten av den var jag överlycklig och arbetspasset var bara kul även om det kanske var lite oseriöst...

Nu ska jag nog bara ta det lite lugnt innan jag ska sova.

Må bäst!


Kommentarer
Postat av: Pretty Taylor

ne vad kul, vilken överasskning :P

2010-11-12 @ 17:28:31
URL: http://prettytaylor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0