Jag skulle vakna mitt i natten om du lämnade mig nu

Okej, nu ska jag inte låta min syster vänta längre jag måste hitta kamerasladden, jag ska inte låta mig själv vänta heller för den delen eftersom jag lika gärna vill ladda upp bilderna.

Hej förresten. Jag känner mig otroligt seg, jag tror att mina hormoner håller på att brista ut och imorse kändes det som att jag åkt på en förkylning då jag hade ont i halsen men jag hoppas att jag klarat mig får förkylning. På tal om sjukdomar ska snart sticka iväg för att ta spruta för Hepatit A inför vårt besök i Goa De Loup. Annars har jag börjar titta om på hela One Tre Hill och den är lika bra som första gången, Brooke är bara för skön ibland. Även musik har pluggats och jag kom nu på att jag har en hel del att läsa vad det gäller engelskan men läsa är kul så det är inga problem, dessutom orskar det knappast stressfaktor. Sätt bara på musik och sätt dig i en mysig ställning så går det prima att läsa vilken bok som helst, okej nej kanske inte riktigt vilken bok som helst men you name it. Nej vet ni vad? Nu ska jag inte stå här (ja jag står faktiskt), nu ska jag forstätta plugga lite musik och sedan bege mig iväg. Vad har ni för er vänner? Tell me jag vill veta, jag är jättenyfiken.

Må bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0