If it makes you happy

Nu är det inte en särskilt glad person som skriver ska ni veta, det är egentligen helt sjukt vad mina dagar kan gå upp och ner och ni har ingen aning om hur mycket jag avundas er som har lätt för er i skolan, jag tror inte ens att jag kan förklara för er hur mycket jag avundas er, ni är jävligt lyckligt lottade vet ni det? Ibland känns det som att ni inte vet det, men ta vara på det. Precis som man brukar säga med ilandsproblem: "Tänk på barnen i Afrika" tänk på de som måste KÄMPA för att bli godkända i ett ämne. De sekunderna då jag är glad är jag den lyckligaste, jag kan tänka p allt som hänt mig detta år precis som jag sa i förra inlägget på att det finns människor som på flera olika sätt förändrat mitt liv men allt på ett positivt sätt men det finns också personer som fått mig att må dåligt ska ni veta och jag tänker inte nämna några namn eller anledningar men dessa personer är färre än de som fått mig att må bra och detta är inte heller lika starkt men ni vet själva att en liten grej kan få än att en hel dag känna sig världelös och bli på dåligt humör. Jag tänker inte tvinga er att läsa dessa inlägg och jag beundrar er om ni står ut, för jag inser själv vilken otroligt tråkig blogg jag har och att jag nästan bara upprepar mig stup i kvarten. Men take it or leave it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0