I wish I could do all over again

Gårdagens inlägg stämmer inte längre, jag har inget matteprov och någon viskade som sagt i mitt öra att man aldrig ska ge upp det man verkligen vill, If you can dream it you can do it right? Just därför ska jag sjunga det finns inget snack om saken. Det säger jag också för att jag vill börja mitt nya liv, eller jag ska verkligen försöka vara den personen jag själv vill vara vilket jag försökt ett tag nu men hela tiden får jag höra saker som BARA är mitt gamla jag och då menar jag självklart positiva saker. En mycket starkare och tuffare person mentalt är vad jag snackar om. Nu är klockan fem och Amanda borde komma snart, men jag börjar. Japp när man talar om trollen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0