I never promised there be sunshine every day

Den här dagen har varit sjukt konstig, mådde asbra imorse och på lunchen men på non känner jag hur min mensvärk liksom också påverkar min förkylning vilket gör att jag verkligen inte orkar fortsätta gå i skolan, så går hem. Sitter och tittar på underbara älskade One Tree Hill och har det bra, sätter på Bekännelser filmen och inser för första gången att personerna i den filmen är ganska omogna. Pappa kommer hem och tvingar mig spela gitarr inget fel på det tänker jag och spelar tills jag får blåsor på fingrarna, nu är bara frågan om jag kommer att få fler blåsor eftersom det kan vara så att jag får uppträda redan på onsdag trots att jag nästan inte övat ett ända dugg, men man ska alltid göra sitt bästa och övning ger färdighet. Jag känner på mig att jag kan klara av det här även om det är mer nervöst nu och nu inte för att det är offentligt som det var tidigare. Nu är jag bara nervös för att det här påverkar mitt betyg och gör jag bort mig är jag ganska körd, dock får jag stöd från min musiklärare då han lovat att spela gitarr vid sidan om men i alla fall. Imorgon är det en ny dag och jag tror banne mig att jag ska försöka köpa något energirikt på morgonen så att jag orkar dagen.

Må bäst!

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: ja, du har så rätt och tack för tipset :)

2010-11-30 @ 18:31:02
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0